曬衣架、昇降曬衣架、晒衣架
瀏覽模式: 普通 | 列表

【鳩嗚乜乜乜】啲衫唔乾 暖風乾衣架幫到手?

濕,濕,濕(因為好濕所以要寫三次),啲衫晾極唔乾,而家乍暖還寒,如果衫褲濕濕哋都照着,隨時冷親,而且着濕咗底褲嘅感覺...That totally sucks! 昇降曬衣架

都係因為土地嘅問題,唔係個個屋企廚房都放得落乾衣機,所以多咗人用暖風乾衣架,用完拆起收埋。不過,消委會曾經測試市面5款暖風乾衣架及乾衣袋,發現全部效能都「油麻地」,就算乾衣3小時,全部樣本裡面嘅衫都未乾透,部分樣本衣物含水量仲高達49%,刻薄啲講句,真係用手扭都仲乾過佢呀。

至於用電量,5個樣本要乾透5.6公斤衣物,電費要$5至$7,所以消委會話一啲都唔算經濟。一部普通乾衣機,乾每公斤衣物嘅電費係$0.891,乾5.6公斤衣物都只係$4.98。昇降曬衣架

如果真係要用暖風乾衣架,都要小心,唔好開機後就咁走咗去呀。仲有,雖然乾衣架寫住「負重量」,有啲聲稱達10公斤,但消委會話其實係指衣架可承重量,唔等於可乾衣物重量,因為測試發現如果掛滿衫,乾衣時間會長好多,因為氣流唔夠暢通。

來源:香港蘋果

嘉義車站前廣場曬衣 音樂意象變曬衣架

嘉義車站前廣場變曬衣場?嘉義市政府整頓站前亂象,開闢為廣場並有「音樂意象」裝置藝術,卻有民眾發現變成曬衣架,有人掛吊衣物曬乾。交觀處表示,應是偶發情形,清潔人員每天清掃4次,一發現即以廢棄物處理。

林小姐今天上午10時許開車載友人到嘉義車站搭車,發現站前廣場的「鋼琴鍵盤造型」的裝置藝術怪怪的,仔細一瞧,有數件衣物掛在上面「佯裝」是鍵盤的一份子,但根本不是黑白鍵,實在令她哭笑不得,嘉義市的大廳門面怎麼變曬衣場了?這樣美觀嗎?

嘉義市交觀處工程科長盧本能表示,此裝置藝術是去年耶誕節設置,表達嘉義市音樂藝術的意象,不曾發現有人曬衣,應是偶發情形,該處委託外包公司每天清掃廣場4次,已交代包商以後再發現有曬衣、亂放物品等情形,一律當作垃圾,以廢棄物清理掉。吊衣桿
 
 
資料來源:中時電子報 
標籤: 吊衣桿